Powered By Blogger

Tuesday, January 5, 2010

weee~~

hmmm...
long time dint post picture le..
haha..
tis is the most recently photo tat i take..
my fren say my hair vry long le..
i will cut it vry soon..
then i also will post my new hairstyle pic in blog la..
haha..
wait la u all..xD
see how "leng zai" am i..
hoho..xD
yong shui jau got la..
haha..



比比啊。。
你开始发现我疼你了啦?
哈哈。。
刚开始你说你感觉不到我对你的疼爱。。
叫我努力点。。
现在我做到了噢^^
有什么奖励先?
哈哈。。
虽然你看不到我在这里写的一切。。
不过你应该感受得到的吧?
好想念你叻。。
想见你哦。。
虽然我知道我们见面的次数是很少的。。
不过我希望我们能够坚持住噢^^
爱你=D

No comments: