Powered By Blogger

Monday, May 10, 2010

for my lovest..

爱上你,不需要理由。。
你到底懂不懂??
其实以你那天对我的态度。。
我已经预料到了。。
可是没有想到是真的。。
又是在同一天。。
上个月的同一天你也是做了这样的决定。。
我真的不敢相信。。
我到了现在还觉得自己是在发梦。。
真的搞不懂为什么。。
我接受不到。。
你说你很爱很爱我,太爱了。。
可是为什么会给这个借口自己放弃?
累。。真的是借口吗?
我的心很疼很疼。。
每一分每一秒都在疼,在痛。。
2个月。。
很短站。。
你的放弃另我很伤心。。
我问了你很多,你也答了我很多一样的答案。。
“不要在说了”
为什么??
为什么逃避我的话题?
我放不开也看不开。。
连我自己也找不到一个好的理由让你走。。
放弃你 放弃爱情
放弃了所有权利
连自己都知道这不公平
放弃你 放弃自己
放弃了爱的权利
放弃你等于放弃我自己
我舍不得,可是看见你那么辛苦。。
我宁愿把你现在的痛苦建立在我的身上。。
让你的累,你的痛留给我。。
就算每天都会以泪洗脸也没关系。。
因为我爱你。。
现在的我已经无法自拔。。
我不需要自由,不需要你对我好。。
因为在我心里,你已经对我很够好了。。
我一切都很满足。。
真的。。
从来没有埋怨过什么。。
你的完美有很多追求者。。
我还能付出什么呢??
除了爱你我真的一无所有。。
对你还能怎么说?
能怎么做?
做什么也都不够。。
我不知道要到几时我才能真正的笑。。
现在的我。。
只会虚伪的笑。。
笑里藏泪。。
我不懂要怎样诉说我心中的悲伤。。
只知道。。
没有你,我的心放空了。。
宁愿寂寞。。
为了你,我什么都愿意承受。。
就算再痛也无所谓。。
亲爱的,我只渴望你再给我一点温柔跟安慰。。

what can i do to make to love me?
what u want for me?
i really don't know..
how i could change ur mind?
tell me how..
i'm so pain..

if i let you go,i will never know..
what my life will be holding you close to me..
will i ever see you smiling back at me..
how will i know if i let you go..?

So baby I will wait for you..
Cause I don’t know what else I can do..
Don’t tell me I ran out of time..
If it takes the rest of my life..
Baby I will wait for you..
If you think I find it just ain’t true..
I really need you in my life..
No matter what I have to do..
I’ll wait for you..

Baby come back to me..
Without you I'm incomplete..
I feel the pain with every heartbeat..
Baby come back to me..
inside I'm dying piece by piece..
Baby won't you please come back to me=(


No matter what thing happen,
I'll just right beside you and listen for you..
Babe, I LOVE You..
Please..

No comments: