Powered By Blogger

Friday, October 24, 2008

huh??

2day i go 2 skul then wait 2 ponteng..xD
then i merayau around the skul..
the saw the penolong kanan..
OMG..
then she call me..
She:kamu tingkatan berapa??
I:tingkatan3..
She:kamu buat apa kat sana??
I:tak ada
She:saya tanya kamu buat apa kat sana??
I:...tak ada..
She:borak dgn kawan kat sana ya??
I:tak ada la(i 1 person merayau dun hav any others fren lo=.=)
She:nama apa??tingkatan berapa??
I:chai mei kee..tingkatan 3(walau..ask again pula)
She:kelas??
I:tiga rajin..
She:kamu tau tak tingkatan 3 nak pergi mana??
I:dewan..

huh..scare scare..
then i juz walk through the dewan then ask my fren 2 help me ponteng..xD
then my fren fetch me 2 mcd again..
3days adi at mcd..
then we go"返屋企" haven open..
12pm oni open..
then we go"探茶屋"oso haven open..
then we lepak at leisure mall lu..
until the time then we go bck"返屋企"
haha..
until 2pm we oni go bck then i go basketball court lo..
i late adi..
giv ppl scold la "beng"la..
bla bla bla..
haha..
juz play play de..
then training till 4pm++
then all fren go bck home at 5pm..
dam dai me 1 ppl wait till 6pm..
cham..
then when i reach home my mum tell me coach call at 1pm++
call me go training at 8pm..
walao..
2day oni tell me..
then juz me 1 ppl noe oni..
i ask others fren they say duno wor..
then me dun hav go lo..
cz no frens go n no transport..
cz my dad dun wan fetch me bck..
haha..
let the coach train herself la..
keke..

No comments: