Powered By Blogger

Monday, August 3, 2009

the day u ran away..

GAME OVER
-YOU LOSE-
yea..i'm loser..
the game is over..
but...
when we game over we still can try to play again rite??
i will never give up..
bcz when we play the game we can try and try and try again..
你有坚持的事情。。
我也有我的个性。。
你可以继续坚持你的。。
我也可以继续我的固执。。
我说过不后悔就是不后悔。。
i will never regret anythg bcz i'm happy with you..
i wont tired bcz i'm happy with you..
i do really like you although u dint like me deeply=)
你说要当一辈子的朋友啊。。
那个承诺可以迟点才实行吗??
哈哈。。
我是搞不懂你啦。。
有时会让我感受到你蛮在意我的。。
可是有时却又不一样。。
要给我错觉吗?
无论如何我没那么容易被你打败的啦=P
就算你说出一句我们不可能也好。。
我睬你都傻。。
(不过最好不要说这样的话啦。。)
哈哈。。

ytd i cried..
i dare to say it out wor..
haha..
ytd already not in mood one..
then nite happen this kind of thg pula..
my gosh..
心裂了点点啊。。
爸爸和哥哥快帮我粘回去。。
xD

振作了。。
我还记得。。
希望你也会继续实行吧。。
-11 september-

No comments: